søndag 12. februar 2012

Muffins!


For en tid tilbake sydde jeg jentene hver sin heldrakt i velour, og disse har vært så mye i bruk at jeg ville sy dem en til. Denne gangen brukte jeg en slags fleece som jeg har kjøpt hos sydilla.no, veldig god og myk. En venninne var på besøk og kjente på stoffet før det var klippet i, og hun kunne ikke helt se for seg at det "fleece teppet" kunne bli en drakt :-) Men jeg er veldig fornøyd med resultatet og jentene var storfornøyd! Det ble en muffins på ene ermet, og jeg prøvde for første gang å sy bokstaver med symaskinen... Ja det går an å se hva som står der, men kan ikke sammenlignes med skriften fra en broderimaskin. En slik står vel på ønskelisten en plass :-)

Jeg holder for øyeblikket på med litt barnekjoler innimellom prosjektarbeid så kan ta litt tid før de er ferdig, men godt å ha litt pausearbeid liggende!

4 kommentarer:

  1. Det så ut som en deilig Muffinsdrakt!!!! :-)))

    Klem fra Henriette

    SvarSlett
  2. Muffinsdraktene ble veldig fine! Men bildet viser ikke helt hvor fine de faktisk ble:-) M.

    SvarSlett
  3. Kjempefine drakter du lager, heldige småjenter du har. Takk for en flott studiehelg.
    Klem fra Monica

    SvarSlett
  4. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...